• Comunicat de presă: Avanticart anunță lansarea unui serviciu inovator pentru a soluționa problemele legate de cookie-uri.

    Platforma de comerț online Avanticart anunță, prin acest comunicat de presă, lansarea unui serviciu de server-side tracking, menit să rezolve problema cookie-urilor 3rd party care urmează să fie blocate de către Google Chrome la finalul acestui an. Soluția, intitulată Tagual, se pretează tuturor site-urilor care alocă lunar bugete pentru promovare online și vor să maximizeze rezultatele acestei investiții.

    Citește mai departe →
  • Neakaisa.ro – Aveam nevoie de o soluție care să contribuie activ la optimizarea proceselor

    În luna noiembrie(2021) se va împlini 1 an de când magazinul Neakaisa.ro a fost migrat pe platforma Avanticart. Am stat de vorbă cu Laura Sardescu, co-fondator și CMO.

    Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?

    Neakaisa.ro este un magazin online fondat în 2014. Ideea a venit oarecum natural, pentru că îmbina skill-urile de vânzare ale lui Vlad și curiozitatea mea pentru digital. La început, nișa a fost do it yourself. În timp, de la scule & unelte, am ajuns la produse pentru amenajarea băii, nișa principală și acum, în 2021.

    Citește mai departe →
  • Statistici 2020

    Statistici Avanticart 2020

    Citește mai departe →
  • WMS pentru magazinul online

    Salut,

    Sunt Mihai de la Avanticart si o sa va fac o prezentare a modulului WMS - Warehouse Management System, sau pe romaneste, sistemul de gestiune al depozitului.

    Cand ai 10 comenzi pe zi, poti sa le livrezi cu usurinta. Dar cand te apropii de 100 de comenzi pe zi, ai nevoie de un sistem care sa te ajute sa livrezi rapid si fara greseli. Acest sistem este WMS-ul.

    Citește mai departe →
  • Stifler.ro – de 15 ori mai multe comenzi după migrare

    În luna februarie(2020) s-au împlinit 3 ani de când magazinul Stifler.ro a fost migrat pe platforma Avanticart. Am stat de vorbă cu Andrei Amos, persoana din spatele business-ului.

    Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?

    În 2012 am creat primul magazin online pe Prestashop. Venind dintr-o familie de comercianți, am testat toate funcționalitățile și tot ce se putea, am avut ceva vânzări dar am abandonat proiectul să-mi termin studiile (care n-aveau nicio legătură cu domeniul).

    În 2014 când mi-am dat seama că nu am niciun viitor cu studiile și nu fac ceea ce-mi place, am adus 3 categorii de produse: accesorii de telefon, butoni de cămașă și brățări cu ancoră. Dintre toate 3, cel mai bine am rezonat cu accesoriile - fiind și foarte pasionat de tot ce înseamnă accesorii.

    Citește mai departe →
  • Minikids.ro – vânzările au crescut de 5-6 ori

    În luna aprilie(2020) s-a împlinit 1 an de când magazinul Minikids.ro a fost migrat pe platforma Avanticart. I-am luat un scurt interviu lui Cătalin Stancu, persoana din spatele afacerii.

    Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?

    Magazinul online minikids.ro a luat naștere în anul 2015. Dețineam și încă deținem un magazin cu hăinuțe de bebeluși în Dragonul Roșu, de care se ocupa soția mea. Eu lucrând în TV, am înființat o platformă de știri de unde am prins gustul online-ului. Retras din acel proiect mi-a venit ideea de a trece de la magazinul fizic din Dragonul Roșu pe online.

    Citește mai departe →
  • Recuperarea cosurilor via PushEngage

    In articolul anterior am descris cum puteti recupera cosurila abandonate via email. Bineinteles, varianta respectiva functioneaza doar daca clientii sunt logati in cont.

    Varianta aceasta functioneaza daca clientii au acceptat notificarile de tip push, chiar daca nu sunt logati in cont.

    Implementarea functioneaza doar pentru platforma PushEngage. Daca nu aveti inca un abonament la ei, puteti sa va faceti acum. Daca aveti notificari push prin alte platforme, puteti sa va opriti din citit :)

    Citește mai departe →
  • Setari pentru email-ul de recuperarea cosurilor abandonate

    Stim ca au scazut vanzarile datorita situatiei generate de Covid-19.

    Vrem sa venim in ajutorul dvs prin activarea unor module care sa va ajute sa cresteti vanzarile, chiar daca nu le aveti in abonament. Este vorba de modulul de recuperare a cosurilor abandonate via email, recuperare a cosurilor via PushEngage, modulul de puncte de fidelitate, modulul de campanii N + 1 gratis / redus.

    In acest articol descriem modul de lucru si setarile pentru recuperarea cosurilor via email.

    Citește mai departe →
  • Modalitati de incurajare a platii cu cardul

    Dat fiind contextul actual (Covid-19) si avand in vedere faptul ca banii cash contribuie la raspandirea virusurilor si bacteriilor, s-ar putea ca incurajarea platii cu cardul sa aduca un plus de vanzari. Poate o sa aveti si retururi mai putine.

    Avem trei mecanisme pentru a incuraja plata cu cardul.

    Citește mai departe →
  • EuromChrom.ro – Imediat după migrare au început să se vadă rezultatele

    În luna mai(2020) se împlinesc 2 ani de când magazinul EuromChrom a fost migrat pe platforma Avanticart. Am stat de vorbă cu Lucian Sprînciană, omul care se ocupă de partea online a business-ului.

    Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?

    Prima încercare în online a fost în 2010 pe platforma Open Cart pe care am folosit-o până în 2016, după care a urmat o perioadă de aproximativ un an în care am încercat să facem totul in-house cu Woocommerce pe platforma Wordpress.

    Citește mai departe →
  • Statistici 2019

    Statistici-2019

    Citește mai departe →
  • Eastcom.ro – Flux de operatiuni simplificat, costuri de operare reduse

    Am migrat Eastcom.ro pe platforma Avanticart acum doi ani (noiembrie 2017), chiar înainte de Black Friday. Stăm de vorbă cu Claudiu Jacodi, manager-ul EastCom Trading.

    Când și cum a început povestea magazinului/afacerii?

    În 2014, având nevoie de o husa de protecție pentru telefon, nu am reușit să găsesc nimic care să-mi satisfacă nevoile. Drept urmare, am căutat din curiozitate produse cu multe opinii pozitive scrise de cumpărători reali, și până la urmă am înțeles că toată povestea asta se poate transforma într-o afacere cu șanse de reușită.

    Citește mai departe →
  • Obio.ro – Aș fi migrat mai repede la Avanticart

    Obio

    Povestea magazinului Obio.ro a început oficial în 2012. Atunci, Adrian Cadar a creat site-ul axat pe produse bio, certificate ecologic. Lansarea în online a venit ca o continuare a businessului început în 2008. Adrian ne-a povestit ce provocări a întâmpinat în dezvoltarea afacerii, de ce contează platforma care găzduiește magazinul online și ce sfaturi are pentru cei care se gândesc să facă pasul către acest tip de comerț.

    Citește mai departe →
  • BabyNeeds.ro – Vechea platformă nu ne mai oferea prea multe perspective de creștere

    Babyneeds

    Experiența proprie este cea care duce de cele mai multe ori la idei de business care au parte de succes. BabyNeeds este o astfel de poveste. Magazinul online este importator unic pentru o serie de producători care se adresează celor care vor deveni sau au devenit recent părinți și își doresc ce e mai bun pentru copilul lor.

    Paul Mihalache, fondator și manager BabyNeeds, ne-a dezvăluit cum a pus bazele afacerii sale, provocările cu care s-a confruntat și ce a însemnat migrarea magazinului online pe platforma Avanticart.

    Citește mai departe →
  • Vrei să vinzi mai mult? Iată cum te pot ajuta recenziile online.

    Opinii clienti

    Vrei vânzări mai mari? Adună recenzii! Așa ar putea suna un îndemn pe care ar trebui să îl urmeze toți cei care nu dau doi bani pe recenziile online, pe stelele (rating) care se acordă pe Facebook și pe platformele gen Trip Advisor sau Yelp. Probabil îți spui că o recomandare sinceră primită în persoană de la cineva în care ai încredere valorează mai mult decât orice campanie de marketing și ai dreptate, dar studiile recente din domeniu arată că și recenziile online se bucură de o credibilitate la fel de mare.

    Citește mai departe →
  • DyFashion.ro – Migrarea a scos magazinul din impas

    DyFashion

    Se împlinesc șase ani de la lansarea unuia dintre cele mai cunoscute magazine online de îmbrăcăminte pentru femei: DyFashion. Site-ul creat de soții Dragoș și Irina Aipu a trecut printr-o transformare odată cu migrarea pe platforma Avanticart, acum un an.

    Dragoș ne-a relatat care au fost provocările unei afaceri online aflate la început de drum, cum le-a depășit și ce sfaturi ar trebuie să urmeze cei care se gândesc să deschidă un magazin online.

    Citește mai departe →
  • Guara.ro – Cu această migrare a debutat practic magazinul online

    Guara

    Guara este un brand românesc dedicat artei vestimentare, așa cum le place să se descrie. Sunt brandul acela pe care ești mândru să îl porți pentru simplul fapt că produsele vestimentare sunt create cu pasiune și originalitate. De câțiva ani, rochiile minunate de la Guara se găsesc și online, pentru a fi accesibile și celor care nu pot vizita magazinele fizice din marile orașe, dar și pentru a ține clienții fideli la curent cu noutățile.

    La un an de la migrarea magazinului pe platforma Avanticart, am discutat cu Bogdana Boar, managerul Guara, despre ce a însemnat extinderea afacerii în online, provocările întâlnite și depășirea lor, dar și rolul pe care l-a avut și îl are Avanticart în această poveste de succes.

    Citește mai departe →
  • Cum îmi aleg firma de curierat? Opt recomandări pentru succes

    Curier

    Probleme cu livrarea coletelor au existat dintotdeauna, dar discuţia s-a încins recent, când numărul situaţiilor neplăcute a crescut, iar reclamaţiile au devenit tot mai vizibile (thank you, social media).

    Citește mai departe →
  • Ghid rapid pentru Black Friday 2016

    Au mai rămas trei săptămâni până la cel mai popular eveniment de shopping din online. Ne-am gândit să vă ajutăm să scoateți ce e mai bun din acest eveniment (profituri maxime și beneficii pe termen lung) și pentru asta am pus cap la cap câteva sfaturi simple, dar prețioase. Nu le-am inventat, ci le-am formulat în urma experienței noastre de peste 13 ani în e-commerce.

    Black Friday

    Citește mai departe →
  • Să ne distrăm - Mari capodopere în eCommerce

    Cum arăți după BlackFriday

  • Trimitere newsletter din magazinul online

    Pentru că e important să comunicați cu clienții dumneavoastră, platforma Avanticart vă ajută să creați și să trimiteți newslettere în doar câteva minute.

    Email marketing-ul este unul din cele mai profitabile canale de promovare, având cea mai ridicată rată de conversie, dacă este făcut cum trebuie - bineînțeles. Aici ar fi mult de zis, dar ar fi doua reguli importante: 1) nu cumperi liste ca să faci spam, și 2) trimiți newslettere constant, nici prea des, nici prea rar. Poate vom detalia mai multe într-un articol viitor.

    Dar hai să vedem cum puteți trimite un newsletter direct din modulul de administrare Avanticart.

    În pagina de administrare a magazinului online, accesăm meniul Marketing -> Generare newsletter.

    Creare newsletter

    Vom crea un newsletter nou dându-i nume și apăsând pe butonul de adăugare. Vom fi redirecționați spre pagina de editare a conținutului. Dacă avem deja un newsletter început, putem să continuăm editarea lui accesând link-ul de editare din această pagină.

    Citește mai departe →
  • Tutorial video - recepție marfă în magazinul online

    După multe duble trase, am finalizat primul tutorial video. Vă prezentăm modalitatea prin care puteți face recepția de marfă în Avanticart.

  • Tutorial import produse în magazinul online

    În magazinul dumneavoastră puteți importa produse din fișiere CSV. Pagina de import se găsește în meniul Produse -> Importă CSV. În acest articol vă arătăm cum să faceți un import simplu care se potrivește în majoritatea cazurilor. Vom reveni cu un alt articol pentru un import ce presupune variațiuni de produse (ex: pantofi cu mărimi 36->40).

    Citește mai departe →
  • Cum se face schimbarea de TVA

    Dragi clienți,

    După cum probabil știți, la 1 ianuarie 2016 se schimbă TVA-ul de la 24% la 20%. Dacă nu sunteți plătitor de TVA, această schimbare nu vă afectează cu nimic. Pentru restul dintre dvs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.

    Citește mai departe →
  • Black Friday - ghid TEHNIC de supraviețuire - partea 2 - CDN

    Acest articol face parte dintr-o serie de 3 articole menite să ajute magazinele online să treacă cu bine peste Black Friday.

    • în prima parte am vorbit despre Vanish.
    • în articolul de față vom vorbi despre CDN-uri
    • într-un articol viitor vom vorbi despre „paralelizare” - adică folosirea mai multor servere simultan.

    În articolul precedent am vorbit despre Vanish pentru că are cel mai mare impact pentru un magazin mic/mediu, deși implementarea tehnică este mai complicată decât un CDN. Probabil că poți să treci peste Black Friday doar cu Varnish instalat, fără să ai nevoie de CDN.

    Citește mai departe →
  • Black Friday - ghid TEHNIC de supraviețuire - partea 1 - Varnish

    Acest articol face parte dintr-o serie de 3 articole menite să ajute magazinele online să treacă cu bine peste Black Friday.

    Black Friday este deja un eveniment de amploare în România. Nu o spunem doar noi cei din industrie ci se vede în toată presa. Dacă cei din marketing și vânzări au motive de bucurie, oamenii din departementele tehnice sunt cu siguranță stresați de eveniment. Noi am fost.

    Citește mai departe →
  • Ești posesor de magazin online dacă...

    Ne-au plăcut multe seriile celor de la Cenzurat (“Ești român dacă”, “Ești ungur dacă”, “Ești șofer român dacă”, etc). Și am zis să ne distrăm și noi puțin :)

  • De ce top 3 clienti au vandut de 2,28 mil € in 2014?

    Ținem să clarificăm încă de la început că acești 3 clienți nu au avut un brand imens în spate care să-i propulseze și nici bugete mari de promovare la început, ci au pornit de la zero în urmă cu 3-4 ani.

    Cu alte cuvinte, a fost prima lor experiență în comerțul online. Și totuși, cum au făcut-o?

    Citește mai departe →
  • Avanticart în 2014

    avanticart-in-2014

  • Ce s-a întâmplat de Black Friday 2014

    Stimați clienți,

    Vrem să ne cerem scuze - și pe acestă cale - pentru problemele apărute de BlackFriday.

    Am făcut tot posibilul să evităm ceea ce s-a întâmplat, dar am eșuat. Începând cu două săptămâni înainte de BF, toată echipa a lucrat 10-12h iar unele persoane chiar 16h / zi. În noaptea de joi spre vineri, 2 persoane au fost „pe metereze” non-stop. Cu siguranță oboseala a fost un factor important, soluții care acum par evidente, atunci le-am găsit cu greu. Magazinele au început să funcționeze la parametrii corespunzători abia la ora 13.

    Citește mai departe →
  • Despre servere - sau de ce putem dormi noaptea

    Avanticart e o soluție eCommerce de tip SaaS, magazinele sunt găzduite pe servele noastre iar răspunderea pentru bunul lor mers o purtăm 100% noi (dpdv tehnic).

    Toată lumea știe că un server offline însemnă bani pierduți. Top 3 clienți Avanticart au avut vânzări de €1 mil în primele 5 luni ale lui 2014 (în creștere cu 60% față de aceeași perioadă din 2013). Acum trebuie să mai clarificăm un aspect: nu ignorăm clienții mici, nu-i ținem pe un server mai mic, lăsat neactualizat și fără backup doar pentru că n-au reușit să treacă de 5 comenzi / zi.

    Magazinele Avanticart rulează pe mai multe servere in paralel, baza de date fiind replicata pe fiecare server in parte. Astfel, în caz că un server are probleme, acesta este scos automat din sistem fără a fi afectate magazinele și fără a pierde date.

    Citește mai departe →
  • Practică platită - pentru studenții UTCN

    practica-utcn

  • Noțiuni de bază: variațiuni de produse

    În Avanticart, spunem că un produs are variațiuni dacă trebuie să alegi o culoare, mărime sau alt atribut atunci când vrei să-l adaugi în coșul de cumpărături. În acest articol vei învăța cum să gestionezi astfel de produse în magazinul tău.

    Primul pas

    Trebuie să adaugi un atribut (de exemplu Culoare) din meniul Products » Attributes » Add attribute. Vei avea o fereastră similară cu cea de mai jos.

    Citește mai departe →
  • Avanticart în 2013

    Avanticart in 2013

  • SEO pe platforma Avanticart - elemente de bază

    Continuăm seria de articole cu un subiect de interes pentru orice proprietar de magazin: SEO. În acest articol vei învăța cum să-ți optimizezi magazinul online pentru a avea o poziție mai bună în motoarele de căutare.

    Optimizarea pentru motoarele de căutare are multe aspecte iar în cele ce urmează ne vom referi doar la optimizările „on-site”, adică ceea ce poți să modifici tu din interfața de administrare.

    Magazinul tău Avanticart vine implicit cu o structură optimizată. Are tag-uri H1/H2 puse corespunzător, are tag-uri pentru canonical URL, are rel prev/next, are URL-uri prietenoase atât pentru categorii, produse, brand-uri, filtre cât și pentru imagini.

    Citește mai departe →
  • Noțiuni de bază în Avanticart: tipuri de produse

    Atunci când devii proprietarul unui magazin Avanticart, e important să-ți organizezi produsele într-un mod corect încă de la inceput. Tipul produsului sau Product Type - așa cum îl vei găsi în admin - este o organizare ce nu apare în frontend, deci nu e vizibil clienților și prin urmare nu i se acordă prea mare importanță.

    Citește mai departe →
  • Modificări la sistemul de vouchere

    În primul rând, bine v-am găsit! Acesta e primul articol în blogul Avanticart. Ne-a luat ceva vreme să începem dar de acum înainte vrem să vă ținem la curent cu noutățile apărute în platforma noastră de comerț electronic.

    Azi vom vorbi despre o facilitate importantă adaugată la codurile de reducere: un voucher poate avea mai multe valori, în funcție de data la care este folosit. Poate vă întrebați, la ce e bun așa ceva? Vă explicăm…

    Citește mai departe →

Abonează-te via RSS

© 2003 - . «BMR SOFT SRL». Toate drepturile rezervate.