Intrebari frecvente

Aici am strans intrebari primite de la clientii nostri, in timpul procesului de semnare a contractului.

De ce aveti comision din vanzari?

Am observat de-a lungul anilor o corespondenta directa intre cresterea vanzarilor unui magazin online si necesitatea lor de avea ore suplimentare de suport / dezvoltari.

Modul in care putem avea o predictibilitate a volumului suplimentar de munca si implicit a venitului (incat sa putem angaja suficienti oameni care sa va ofere suportul necesar), este acest comision lunar.

Avantajul major este ca suntem direct interesati de dezvoltarea magazinului online si garantam un numar de ore de dezvoltare lunare de la care nu facem rabat, pentru fiecare magazin in parte.

Abonamentul lunar este compus dintr-o parte fixa si un procent ce reprezinta un comision din vanzari.

Partea fixa acoperă costurile lunare pe care le avem cu tehnologia (infrastructura de servere + multe alte tool-uri), personalul si alte costuri obișnuite pe care le are orice firma.

Comisionul pe care il primim se imparte in 2 directii principale.

  1. Jumatate din el il transformam in ore de dezvoltare garantate pentru fiecare magazin online la tariful orar de 45€ + TVA. Fiecare magazin decide cum foloseste aceste ore (modificari de design, dezvoltari noi, AB testing, integrari noi etc). De exemplu, daca platiti 2000€ comision, veti beneficia de 25 de ore de dezvoltare / consultanta.
  2. Cealalta jumatate o investim in dezvoltarea platformei (si in fiecare luna aducem ceva nou platformei) + profit. Prin aceste dezvoltari ale platformei, fiecare magazin beneficiaza de upgrade gratuit la ultima versiune de Avanticart.

Daca exista un abonament lunar, exista si perioada minima contractuala?

Suntem siguri ca magazinul tau va avea vanzari mai mari dupa migrare. Aici ai 3 exemple. Suntem increzatori in calitatea servicilor oferite si nu impunem o perioada minima contractuala, desi noi intram pe profit abia dupa 1 an de la lansarea magazinului.

Ce alte costuri mai exista pe langa abonamentul lunar?

Toate pachetele au o taxa de lansare (setup). Insa dupa lansare, nu exista nici un alt cost.

De ce aveti taxa de setup?

1. Pentru a ne acoperi o parte din costurile legate de lansare (design, migrare, consultanta, etc).

2. Pentru a ne asigura ca si tu esti serios/serioasa, implicat(a) in proiect si nu abandonezi dupa o luna.

Va ocupati de SEO, Adwords, FB ads, alte metode de promovare?

Nu. Cand am pornit Avanticart, aceste servicii erau intr-adevar pe „radarul” nostru. Intre timp am decis sa ne concentram pe un singur lucru - ne place mult mai mult sa facem partea de software. Si faptul ca avem mai multi clienti care sunt concurenti ne-a ajutat sa luam aceasta decizie. Ar fi imposibil sa izolam cunostintele legate de „ceea ce merge la magazinul X” si nu ne-am simti bine sa „imprumutam” aceleasi tehnici si la magazinul Y.

Concurenta mea are magazin la voi. Ma afecteaza?

Nu. Nu ne ocupam de promovare - vezi intrebarea de mai sus. Faptul ca ai aceeasi plaforma ca si concurenta e similar cu a avea magazin (fizic) in acelasi mall. Sau a aveam aceeasi marca de masina.

Ai alte intrebari?

» Contacteaza-ne »

Avanticart este partener Trusted.ro

Trusted.ro

Prin parteneriatul încheiat cu TRUSTED.ro, Avanticart garantează calitatea magazinelor online pe care le creează, angajându-se să le construiască din punct de vedere tehnic respectând standardele TRUSTED.ro.

Astfel, Avanticart.ro dorește să ofere un avantaj clienților săi (magazine online), să-i îndrume de la început spre un mediu transparent, conform legislației în vigoare, pentru a beneficia la rândul lor de încrederea clienților finali.
Mai multe detalii pe trusted.ro.

© 2003 - 2024. «BMR SOFT SRL». Toate drepturile rezervate.