Intrebari frecvente

Aici am strans intrebari primite de la clientii nostri, in timpul procesului de semnare a contractului.

De ce sa aleg un abonament lunar in locul achizitionarii licentei (cum fac magazinele obisnuite) cu o singura plata?

Raspuns scurt: Costa mai putin, restul banilor ii poti investesti in marketing, ceea ce va aduce vanzari si profit mult mai rapid . Deasemenea, ai inclus hosting-ul + multe alte facilitati si esti fara griji pe partea tehnica.

Raspuns lung: Exista avantaje si dezavantaje oricare optiune ai alege-o. Insa noi credem ca avantajele abonamentului Avanticart depasesc cu mult avantajele dezvoltarii unui magazin cu plata o singura data. Iar dezavantajele sunt minore, majoritatea fiind de ordin psihologic si le vei gasi raspunsul printre randurile de mai jos.

Trebuie sa mentionam ca nu exista magazin pentru care platesti o data si gata. Odata finalizat, magazinul trebuie pus pe un server si imbunatatit constant. Desi ofertele cu hosting la 2€ / luna abunda, acestea nu sunt potrivite pentru un magazin online.

Daca exista un abonament lunar, exista si perioada minima contractuala?

Suntem atat de increzatori in calitatea servicilor oferite, incat nu impunem o perioada minima contractuala, desi noi intram pe profit abia dupa 1 an. Este un semn de buna credinta din partea noastra :)

Ce alte costuri mai exista pe langa abonamentul lunar?

Unele pachete au o taxa de lansare (setup) afisata in pagina de preturi. Insa dupa lansare, nu exista nici un alt cost, atata timp cat nu se depasesc resursele alocate (ex: nr. vizitatori, nr. depozite, spatiu disk, abonati newsletter).

Va ocupati de SEO, Adwords, FB ads, alte metode de promovare?

Nu. Cand am pornit Avanticart, aceste servicii erau intr-adevar pe „radarul” nostru. Intre timp am decis sa ne concentram pe un singur lucru - ne place mult mai mult sa facem partea de software. Si faptul ca avem mai multi clienti care sunt concurenti ne-a ajutat sa luam aceasta decizie. Ar fi imposibil sa izolam cunostintele legate de „ceea ce merge la magazinul X” si nu ne-am simti bine sa „imprumutam” aceleasi tehnici si la magazinul Y.

Concurenta mea are magazin la voi. Ma afecteaza?

Nu. Nu ne ocupam de promovare - vezi intrebarea de mai sus. Faptul ca ai aceeasi plaforma ca si concurenta e similar cu a avea magazin (fizic) in acelasi mall. Sau a aveam aceeasi marca de masina.

Ce include acest abonament?

O parte din bani acopera costurile de licentiere - imagineaza-ti ca ai cumpara un magazin online in rate. O alta parte din bani acopera costurile de hosting, backup-ul si monitorizarea 24x7x365. Iar ultima parte acopera dezvoltarea facilitatilor viitoare.

Mai jos ai explicat costul pentru Pachetul Professional (250 €):

  • hosting inclus pentru 100.000 de vizitatori lunar
    • orice solutie ati alege aveti nevoie de un hosting
    • poate acum ai un server shared care nu costa mult, insa pentru un magazin online e nevoie de un server dedicat
    • un server dedicat cu dual-core si 4GB ram costa cel putin €90 lunar. Ex aici (€149), aici (€115) si aici (€99). La aceasta suma se mai adauga costul de administrare, care poate fi destul de ridicat.
    • noi avem mai multe servere care ruleaza in paralel, asigurand atat scalabilitatea in cazul unei cresteri masive de trafic cat si siguranta datelor
    • v-am oferit un prag de 100.000 de vizitatori pentru a nu va ameti cu GB, HDD, SSD, CPU, RAM si alte acronime care nu va spun cate vizite suporta un server. La o rata de conversie de 1% veti avea 1.000 de comenzi lunar, adica 34 comenzi/zi.
  • mentenanta si suport cu timp garantat de raspuns de 2h
    • se intampla foarte rar, dar se intampla. Insa noi suntem pregatiti, poti citi mai multe pe blog, aici.
    • in cazul unor incidente, discutati direct cu noi, fara a fi nevoiti sa mediati intre dezvoltatorii site-ului si firma de hosting.
  • includem un certificat SSL pentru contul de administrare ($49 la RapidSSL, €64 la Comodo, €54 la Godaddy). Preturile sunt per an.
  • inclus in pret va oferim posibilitatea de a trimite newsletter catre 10.000 de abonati (€45 la newsman, €55 la mailchimp, $65 la getresponse). Preturile sunt per luna.
  • si poate cel mai important aspect, noi imbunatatim constant platforma, asadar veti beneficia mereu de ultimele tehnologii. Oricat de bine ar fi facut un magazin/site, peste 1-2 ani tot are nevoie de un upgrade care va genera costuri pentru dvs.
    • facand comparatie cu leasing-ul unei masini - folosind platforma Avanticart - peste 2 ani veti avea o masina mai buna si mai frumoasa, fara costuri ascunse.

Ai alte intrebari?

» Contacteaza-ne »

Avanticart este partener Trusted.ro

Trusted.ro

Prin parteneriatul încheiat cu TRUSTED.ro, Avanticart garantează calitatea magazinelor online pe care le creează, angajându-se să le construiască din punct de vedere tehnic respectând standardele TRUSTED.ro.

Astfel, Avanticart.ro dorește să ofere un avantaj clienților săi (magazine online), să-i îndrume de la început spre un mediu transparent, conform legislației în vigoare, pentru a beneficia la rândul lor de încrederea clienților finali.
Mai multe detalii pe trusted.ro.

Contacteaza-ne
  • Adresa: str. Albert Einstein nr. 5 /3A,
    Cluj-Napoca, 400045
  • Vânzări: 0746.737.696 - Bogdan
  • Tehnic: 0745.775.275 - Mihai
  • Email: contact@avanticart.ro
  • Luni - Vineri: 10:00 - 18:00
    Sambata - Duminica: Inchis
Te regasesti? Ești posesor de magazin online dacă...
Video Ești posesor de magazin online dacă...
© 2003 - 2017. «BMR SOFT SRL». Toate drepturile rezervate.