Aici am strans intrebari primite de la clientii nostri, in timpul procesului de semnare a contractului.
Am observat de-a lungul anilor o corespondenta directa intre cresterea vanzarilor unui magazin online si necesitatea lor de avea ore suplimentare de suport / dezvoltari.
Modul in care putem avea o predictibilitate a volumului suplimentar de munca si implicit a venitului (incat sa putem angaja suficienti oameni care sa va ofere suportul necesar), este acest comision lunar.
Avantajul major este ca suntem direct interesati de dezvoltarea magazinului online si garantam un numar de ore de dezvoltare lunare de la care nu facem rabat, pentru fiecare magazin in parte.
Abonamentul lunar este compus dintr-o parte fixa si un procent ce reprezinta un comision din vanzari.
Partea fixa acoperă costurile lunare pe care le avem cu tehnologia (infrastructura de servere + multe alte tool-uri), personalul si alte costuri obișnuite pe care le are orice firma.
Comisionul pe care il primim se imparte in 2 directii principale.
Toate pachetele au o taxa de lansare (setup). Insa dupa lansare, nu exista nici un alt cost.
1. Pentru a ne acoperi o parte din costurile legate de lansare (design, migrare, consultanta, etc).
2. Pentru a ne asigura ca si tu esti serios/serioasa, implicat(a) in proiect si nu abandonezi dupa o luna.
Nu. Cand am pornit Avanticart, aceste servicii erau intr-adevar pe „radarul” nostru. Intre timp am decis sa ne concentram pe un singur lucru - ne place mult mai mult sa facem partea de software. Si faptul ca avem mai multi clienti care sunt concurenti ne-a ajutat sa luam aceasta decizie. Ar fi imposibil sa izolam cunostintele legate de „ceea ce merge la magazinul X” si nu ne-am simti bine sa „imprumutam” aceleasi tehnici si la magazinul Y.
Nu. Nu ne ocupam de promovare - vezi intrebarea de mai sus. Faptul ca ai aceeasi plaforma ca si concurenta e similar cu a avea magazin (fizic) in acelasi mall. Sau a aveam aceeasi marca de masina.
Prin parteneriatul încheiat cu TRUSTED.ro, Avanticart garantează calitatea magazinelor online pe care le creează, angajându-se să le construiască din punct de vedere tehnic respectând standardele TRUSTED.ro.
Astfel, Avanticart.ro dorește să ofere un avantaj clienților săi (magazine online), să-i îndrume de la
început spre un mediu transparent, conform legislației în vigoare, pentru a beneficia la rândul lor de
încrederea clienților finali.
Mai multe detalii pe trusted.ro.