• Cum îmi aleg firma de curierat? Opt recomandări pentru succes

    Curier

    Probleme cu livrarea coletelor au existat dintotdeauna, dar discuţia s-a încins recent, când numărul situaţiilor neplăcute a crescut, iar reclamaţiile au devenit tot mai vizibile (thank you, social media).

    Citește mai departe →
  • Ghid rapid pentru Black Friday 2016

    Au mai rămas trei săptămâni până la cel mai popular eveniment de shopping din online. Ne-am gândit să vă ajutăm să scoateți ce e mai bun din acest eveniment (profituri maxime și beneficii pe termen lung) și pentru asta am pus cap la cap câteva sfaturi simple, dar prețioase. Nu le-am inventat, ci le-am formulat în urma experienței noastre de peste 13 ani în e-commerce.

    Black Friday

    Citește mai departe →
  • Să ne distrăm - Mari capodopere în eCommerce

    Cum arăți după BlackFriday

    Citește mai departe →
  • Trimitere newsletter din magazinul online

    Pentru că e important să comunicați cu clienții dumneavoastră, platforma Avanticart vă ajută să creați și să trimiteți newslettere în doar câteva minute.

    Email marketing-ul este unul din cele mai profitabile canale de promovare, având cea mai ridicată rată de conversie, dacă este făcut cum trebuie - bineînțeles. Aici ar fi mult de zis, dar ar fi doua reguli importante: 1) nu cumperi liste ca să faci spam, și 2) trimiți newslettere constant, nici prea des, nici prea rar. Poate vom detalia mai multe într-un articol viitor.

    Dar hai să vedem cum puteți trimite un newsletter direct din modulul de administrare Avanticart.

    În pagina de administrare a magazinului online, accesăm meniul Marketing -> Generare newsletter.

    Creare newsletter

    Vom crea un newsletter nou dându-i nume și apăsând pe butonul de adăugare. Vom fi redirecționați spre pagina de editare a conținutului. Dacă avem deja un newsletter început, putem să continuăm editarea lui accesând link-ul de editare din această pagină.

    Citește mai departe →
  • Tutorial video - recepție marfă în magazinul online

    După multe duble trase, am finalizat primul tutorial video. Vă prezentăm modalitatea prin care puteți face recepția de marfă în Avanticart.

    Citește mai departe →
  • Tutorial import produse în magazinul online

    În magazinul dumneavoastră puteți importa produse din fișiere CSV. Pagina de import se găsește în meniul Produse -> Importă CSV. În acest articol vă arătăm cum să faceți un import simplu care se potrivește în majoritatea cazurilor. Vom reveni cu un alt articol pentru un import ce presupune variațiuni de produse (ex: pantofi cu mărimi 36->40).

    Citește mai departe →
  • Cum se face schimbarea de TVA

    Dragi clienți,

    După cum probabil știți, la 1 ianuarie 2016 se schimbă TVA-ul de la 24% la 20%. Dacă nu sunteți plătitor de TVA, această schimbare nu vă afectează cu nimic. Pentru restul dintre dvs, vă rugăm să urmați pașii de mai jos.

    Citește mai departe →
  • Black Friday - ghid TEHNIC de supraviețuire - partea 2 - CDN

    Acest articol face parte dintr-o serie de 3 articole menite să ajute magazinele online să treacă cu bine peste Black Friday.

    • în prima parte am vorbit despre Vanish.
    • în articolul de față vom vorbi despre CDN-uri
    • într-un articol viitor vom vorbi despre „paralelizare” - adică folosirea mai multor servere simultan.

    În articolul precedent am vorbit despre Vanish pentru că are cel mai mare impact pentru un magazin mic/mediu, deși implementarea tehnică este mai complicată decât un CDN. Probabil că poți să treci peste Black Friday doar cu Varnish instalat, fără să ai nevoie de CDN.

    Citește mai departe →
  • Black Friday - ghid TEHNIC de supraviețuire - partea 1 - Varnish

    Acest articol face parte dintr-o serie de 3 articole menite să ajute magazinele online să treacă cu bine peste Black Friday.

    Black Friday este deja un eveniment de amploare în România. Nu o spunem doar noi cei din industrie ci se vede în toată presa. Dacă cei din marketing și vânzări au motive de bucurie, oamenii din departementele tehnice sunt cu siguranță stresați de eveniment. Noi am fost.

    Citește mai departe →
  • Ești posesor de magazin online dacă...

    Ne-au plăcut multe seriile celor de la Cenzurat (“Ești român dacă”, “Ești ungur dacă”, “Ești șofer român dacă”, etc). Și am zis să ne distrăm și noi puțin :)

    Citește mai departe →
  • Avanticart în 2014

    avanticart-in-2014

    Citește mai departe →
  • Ce s-a întâmplat de Black Friday 2014

    Stimați clienți,

    Vrem să ne cerem scuze - și pe acestă cale - pentru problemele apărute de BlackFriday.

    Am făcut tot posibilul să evităm ceea ce s-a întâmplat, dar am eșuat. Începând cu două săptămâni înainte de BF, toată echipa a lucrat 10-12h iar unele persoane chiar 16h / zi. În noaptea de joi spre vineri, 2 persoane au fost „pe metereze” non-stop. Cu siguranță oboseala a fost un factor important, soluții care acum par evidente, atunci le-am găsit cu greu. Magazinele au început să funcționeze la parametrii corespunzători abia la ora 13.

    Citește mai departe →
  • Despre servere - sau de ce putem dormi noaptea

    Avanticart e o soluție eCommerce de tip SaaS, magazinele sunt găzduite pe servele noastre iar răspunderea pentru bunul lor mers o purtăm 100% noi (dpdv tehnic).

    Toată lumea știe că un server offline însemnă bani pierduți. Top 3 clienți Avanticart au avut vânzări de €1 mil în primele 5 luni ale lui 2014 (în creștere cu 60% față de aceeași perioadă din 2013). Acum trebuie să mai clarificăm un aspect: nu ignorăm clienții mici, nu-i ținem pe un server mai mic, lăsat neactualizat și fără backup doar pentru că n-au reușit să treacă de 5 comenzi / zi.

    Magazinele Avanticart rulează pe mai multe servere in paralel, baza de date fiind replicata pe fiecare server in parte. Astfel, în caz că un server are probleme, acesta este scos automat din sistem fără a fi afectate magazinele și fără a pierde date.

    Citește mai departe →
  • Practică platită - pentru studenții UTCN

    practica-utcn

    Citește mai departe →
  • Noțiuni de bază: variațiuni de produse

    În Avanticart, spunem că un produs are variațiuni dacă trebuie să alegi o culoare, mărime sau alt atribut atunci când vrei să-l adaugi în coșul de cumpărături. În acest articol vei învăța cum să gestionezi astfel de produse în magazinul tău.

    Primul pas

    Trebuie să adaugi un atribut (de exemplu Culoare) din meniul Products » Attributes » Add attribute. Vei avea o fereastră similară cu cea de mai jos.

    Citește mai departe →
  • Avanticart în 2013

    Avanticart in 2013

    Citește mai departe →
  • SEO pe platforma Avanticart - elemente de bază

    Continuăm seria de articole cu un subiect de interes pentru orice proprietar de magazin: SEO. În acest articol vei învăța cum să-ți optimizezi magazinul online pentru a avea o poziție mai bună în motoarele de căutare.

    Optimizarea pentru motoarele de căutare are multe aspecte iar în cele ce urmează ne vom referi doar la optimizările „on-site”, adică ceea ce poți să modifici tu din interfața de administrare.

    Magazinul tău Avanticart vine implicit cu o structură optimizată. Are tag-uri H1/H2 puse corespunzător, are tag-uri pentru canonical URL, are rel prev/next, are URL-uri prietenoase atât pentru categorii, produse, brand-uri, filtre cât și pentru imagini.

    Citește mai departe →
  • Noțiuni de bază în Avanticart: tipuri de produse

    Atunci când devii proprietarul unui magazin Avanticart, e important să-ți organizezi produsele într-un mod corect încă de la inceput. Tipul produsului sau Product Type - așa cum îl vei găsi în admin - este o organizare ce nu apare în frontend, deci nu e vizibil clienților și prin urmare nu i se acordă prea mare importanță.

    Citește mai departe →
  • Modificări la sistemul de vouchere

    În primul rând, bine v-am găsit! Acesta e primul articol în blogul Avanticart. Ne-a luat ceva vreme să începem dar de acum înainte vrem să vă ținem la curent cu noutățile apărute în platforma noastră de comerț electronic.

    Azi vom vorbi despre o facilitate importantă adaugată la codurile de reducere: un voucher poate avea mai multe valori, în funcție de data la care este folosit. Poate vă întrebați, la ce e bun așa ceva? Vă explicăm…

    Citește mai departe →

Abonează-te via RSS

Contacteaza-ne
  • Adresa: str. Albert Einstein nr. 5 / interfon 3,
    Cluj-Napoca, 400045
  • Vânzări: 0746.737.696 - Bogdan
  • Tehnic: 0745.775.275 - Mihai
  • Email: contact@avanticart.ro
  • Luni - Vineri: 9:00 - 17:00
    Sambata - Duminica: Inchis
Te regasesti? Ești posesor de magazin online dacă...
Video Ești posesor de magazin online dacă...
© 2003 - . «BMR SOFT SRL». Toate drepturile rezervate.